پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

آمایش ۲ ، ایستگاه تغذیه

1396/4/24 17:39
نویسنده : فهیمه
258 بازدید
اشتراک گذاری

✍️گزارش 14 تیر آفرینش های غذایی

امروز عزیزان مان ضمن پخت ماکارونی های لذیذ مسایل علمی زیادی آموختند.



دوست من اگر منو دوست نداری لطفا این دلنوشته هایم را بخون....

من فلفل دلمه هستم، دوست دار سلامتی شما؛ از زمانی که بذر کوچکی در دل خاک بودم تا امروز که به مدرسه رشاد و کنار شما آمده ام یک آرزو بیشتر نداشته ام و از خدا یک چیز بیشتر نخواسته ام و آن اینکه روزی من هم انسان شوم ! اینکه بتونم خودم رو سالم به دست شما برسونم و شما مرا به جمع سلول های خودتان راه بدهید و من و شما یکی بشویم تمام وحشت من این بود که روزی کپک یا میکروب مضری بشوم؛ به حیوان شدن هم راضی نبودم مگر اینکه خیالم راحت شود که گاو یا گوسفند شدنم راهی برای رسیدن مجدد به شماست اما امروز روز معراج من و رسیدن به آرزوهایم بود دیروز که در میوه فروشی انتظار می کشیدم که قرار است همنشین چه کسی شوم به ناگاه دیدم که آقای اکبرزاده بنده و خانواده ام را خریدند و به مدرسه رشاد آوردند نمی دانید چقدر ذوق کردم چون دعاهایم را مستجاب می دیدم اینکه قرار است من جزیی از وجود بهترین و پاک ترین بندگان خدا شوم تا صبح ذکر گفتم و خدا را شکر کردم همه چیز به خوبی پیش می رفت بچه ها ما را شستند و غسل دادند آماده عروج بودیم که ناگاه عده ای از بچه ها گفتند ما را دوست ندارند
یکدفعه قلبم ریخت، تمام آرزوهایم را برباد رفته می دیدم، هنوز آب غسلم خشک نشده بود که تنم لرزید و مضطر شدم
اما دوباره به خدا توکل کردم و دعا کردم که آقای اکبرزاده و آقای دکتری که اونجا بودند بتونند از خوبی های من برای بچه ها بگویند و اونها راضی شوند دعایم گرفت و اونها شروع کردند به ذکر خیر من اینکه من تمام خواص خانواده عمویم را به ارث بردم ولی برخلاف اونها تند نیستم هسته های درونم، مرا سلطان ویتامین ث و ایمنی بدن کرده و....
و خدا رو شکر نظر بسیاری از بچه ها تغییر کرد و امروز بنده به آرزوی دیرینه ام رسیده ام و انسان شدم و توانستم این متن را برای شما بنویسم و سخنم را به سمع همه برسانم و آخرین سخنم اینکه من سفیر خانواده بزرگی از فلفل دلمه ها با رنگ های متفاوتم که موقع ترک اونها همگی ازم التماس دعا داشتند شما نیز اونها رو به آرزویشون برسونید سپاسگزارم



امروز روش تشخیص روغن خوب و سازگار با بدن مان را آموختیم. این روش ساده مانند روش تشخیص عسل مرغوب مالش روغن در بین دو انگشت است.

روغن خوب و سازگار با بدن(مثلا روغن کنجد و زیتون یا روغن حیوانی) به راحتی جذب پوست می شود ولی روغن نامطلوب جذب نشده و روی پوست می ماسد.

حال اگر بعد از سرخ کردن سیب زمینی یا بادمجان کمی از روغن را بردارید و بین دو انگشت بمالید بخاطر پلیمری شدن (مثل کرم روی پوست ماند یا گریسی می شود) که نشاندهنده ضرر و رسوب آن در بدن است.

🥕
همچنین دانش آموزان امروز با محصولات ارگانیک آشنا شدند و آموختند محصول ارگانیک محصولی ست که بدون کود و سم پرورش می یابند و به همین علت در حفظ سلامتی و نشاط مؤثرند.
🙃
تأکید بر استفاده از رب خانگی ِ بدون نگهدارنده و نمک تصفیه شده که دو نوع دریایی و معدنی دارد و نوع دریایی آن بهتر است یکی از مزیت های محصول غذایی شرکت آفرینش های غذایی رشاد و دستپخت های فرزندان ماست می باشد.
در کارگاه های عملی یک بخش محاسبات قیمت مواد اولیه و قیمت تمام شده کالا یا غذایی که درست کردندسلام رو می آموزند.
و قرار بر این است که پس از یادگیری در منزل انجام بدهند و بفروشند و کسب درآمد کنند.
 


لطفا مزاحم نشید، پیازداغم میسوزه!!!!

 

 


شازده پسر در حال پخت سفارش ماکارونی.


پارسا دیشب ماکارونی پخته برای مامانی و آقا جون و خاله ها.
و پرسی 4هزار تومان فروخته.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)