پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

شهر ریاضی

1392/7/6 17:47
نویسنده : فهیمه
754 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام این بسته رو برای پارسا تهیه کنم در اولین فرصت که ممکن باشه براتون می نویسم از فعالیت هامون.

 ریاضی1

یک بسته خیلی جالب برای اموزش ریاضی ست که در حین استفاده از کتاب درسی ریاضی سال اول به بچه ها اموزش میدهند

معمولا بچه ها از درس  ریاضی وحشت دارند و خوب درک نمی کنند و به مرور زمان از درس فاصله میگیرند.این بسته خیلی جالب هست پیشنهاد میکنم اگر کودک اول دبستانی دارید حتما سری به ابن سایت بزنید.

شهر ریاضی http://legoeducation.ir/mathcity/Math/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
7 مهر 92 9:06
مرسی فهیمه جون.


خواهش ميكنم قابل دختر گلت رو نداشت.
fateme
8 مهر 92 6:53
سلام عزیزم این بسته مال همین سایته ؟ توضیحات در باره بسته رو از کجا بخونم یا خودتن میخواین درستش کنید؟


سلام فاطمه جان.نه اين بسته مال سايت من نيست.لينك ادرس شهر رياضي رو پايين مطلب گذاشتم.مال شهر رياضيه.توي بيشتر شهرها نمايندگي داره.ميتونيد داخل سايت خودش نمايندگي هاش رو ببينيد.من هم از طريق سايتشون و توضيحات نمايندگي با كارايي بسته اشنا شدم.
fateme
10 مهر 92 8:10
سلام عزیزم توضیح بسته کجای سایت هست من ندیدم میشه ادرس صفحه ر وبذارید؟




سلام

http://legoeducation.ir/mathcity/Math

اينم ادرس.فاطمه جان توي همين پست گذاشتم كه.وقتي وارد اين صفحه ميشي برو پايين.توضيح كامل رو گذاشتند.بعد بالاي صفحه گزينه نمايندگي ها رو بزن و از نزديكترين نمايندگي سوالاتت بپرس عزيزم.البته اين بسته براي بچه هايي مناسبه كه كلاس اول باشند يا بالاتر.اميدوارم توضيحاتم خوب باشه.

اگر باز هم پيدا نكردي ادرس ايميلت رو برام بگذار همين جا تا برات ايميل كنم.
فاطمه
11 مهر 92 7:10
سلام عزیزم من نمیبینم لطفا ایمیل کن دختر من هم کلاس اوله.


ايميل كردم عزيز