پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

بازی با دومینو

1396/5/16 10:15
نویسنده : فهیمه
871 بازدید
اشتراک گذاری


پرهام در حال بازی با دومینو، سعی کردیم ادم درست کنیم.🕺

جمعه هفته پیش که پارسا کلاس شطرنج بود من و پرهام با دومینو بازی کردیم.
البته مدلی متفاوت

اول با هم طرح یک ادم را کار کردیم.
من سر و دستها را درست کردم و پرهام پاها و بدنش رو.

دومینو بازی خیلی خوبیست.ظرفیت دقت و صبوری را خیلی افزایش می دهد.همین که می ریزد و دوباره باید ساخت درس زندگی می دهد عجیب
توی این بازی ما شمارش ،الگو ، رنگها و طراحی را کار کردیم.


پرهام و شاهکارش با دومینو



این هم یک بازی دیگر با دومینو
برج سازی و حجم سازی



شناخت الگو ، تمرکز و حفظ تعادل ، ناامید نشدن



اون دو تا حجم رو هم من درست کردم.شاید باید دوباره کودک شوم
پسندها (1)

نظرات (0)