پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

📚مجموعه آموزش جغرافیای ایران و جهان

1396/4/2 23:25
نویسنده : فهیمه
313 بازدید
اشتراک گذاری


مجموعه #جغرافیایی ما.
#اطلس #تصویری #ایران
اطلس #پرچم من
دور دنیا با فلیکس
کره جغرافیایی
نقشه اثار تاریخی و فرهنگی ایران

اطلس تصویری ایران، #انتشارات #نحل ، رده سنی پنج تا پانزده سال
#الف ، #ب ، #ج ، #د
نقشه هم از انتشارات نحل هست و محتویات داخل کتاب را دارد.

اطلس پرچم ها ،انتشارات #قدیانی رده سنی دبستان تا دبیرستان

دور دنیا با فلیکس انتشارات #زعفرانی ، رده سنی #ب ، #ج ، #د
این مجموعه بسیار دوست داشتنی ست برای من و پسرهایم.
یادم هست پارسا در تولد شش سالگی اش وقتی نقشه و کتاب اطلس تصویری ایران را هدیه گرفته بود کلی ذوق کرد و هیجان زده شده بود.نقشه ایران را سخت پیدا کردم اما بالاخره پیدایش کردم.
جوینده یابنده است
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
5 تیر 96 20:18
آفرین بر شما.