پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

ترجمه ترانه ی کودکانه علم و دانش واقعیه

1392/5/27 0:45
نویسنده : فهیمه
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گرامی،وقت همگی به خیر و خوشی

بالاخره فرصت شد تا ترجمه ترانه ی کودکانه ای رو که چند وقت پیش براتون گذاشته بودم رو بنویسم .

علم و دانش واقعیه

 

علم و دانش واقعیه

از انفجار بزرگ گرفته تا DNA

علم و دانش واقعیه

از سیر تکاملی گرفته تا کهکشان راه شیری

من داستان ها رو دوست دارم

داستانهایی در مورد فرشته ها، جانورهای افسانه ای و پریا

حالا من این داستان ها رو دوست دارم

به همون اندازه ای که بقیه دوست دارند

اما وقتی من دنبال دانش هستم

هم ساده هم خیالی

حقایق با دانش اند

حقایق با دانش اند

 

علم و دانش واقعیه

علم و دانش واقعیه

علم و دانش واقعیه

   

علم و دانش واقعیه

از اناتومی گرفته تا زمین شناسی

 

علم و دانش واقعیه 

از علم نجوم گرفته تا زیست شناسی

یک نظریه علمی 

فقط ظن و گمان نیست

بیشتر شبیه به یک سوال میمونه

که در بیشتر امتحانها اومده

و وقتی که یک نظریه به وجود میاد

با حفایق سازگاره

دلایل و نشانه ها همراه با علمه

راستی و درستی همراه با علمه

 

علم و دانش واقعیه

علم و دانش واقعیه

علم و دانش واقعیه

 

علم و دانش واقعیه


Science is real
From the Big Bang to DNA
Science is real
From evolution to the Milky Way
I like the stories
About angels, unicorns and elves
Now I like those stories
As much as anybody else
But when I'm seeking knowledge
Either simple or abstract
The facts are with science
The facts are with science
Science is real
Science is real
Science is real
Science is real
From anatomy to geology
Science is real
From astrophysics to biology
A scientific theory
Isn't just a hunch or guess
It's more like a question
That's been put through a lot of tests
And when a theory emerges
Consistent with the facts
The proof is with science
The truth is with science
Science is real
Science is real
Science is real
Science is real

 

خوب امیدوارم که سی دی Science  رو از سایت نهال کودکی خریداری کرده باشید و برای کوچولوهای نازتون گذاشته باشید پسر من که عاشق این سی دی شده و روزی یک بار رو حتما می بینه.در قالب تصاویر و شعرهای زیبا علم رو به جالبترین شکل ممکن به بچه ها نشون میده .اینم ترجمه اولین شعرش بود که براتون گذاشتم.از خواهر گلم هم تشکر می کنم که زحمت کشیده و این ترجمه رو انجام داد.

پایدار باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)