پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

گالري خلاقيت 4

1393/8/3 14:03
نویسنده : فهیمه
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

اين گالري:استفاده از بادكنك براي نقاشي سه بعدي.

 

اولين كار طرح پارسا هست.بادكنكش رو گفت كره ي زمين هست و روي اون نقشه كشورها رو كشيد و زيرش هم سه تا كودك دست در دست هم.البته موقع چسباندنش به كاغذ من باعث شدم بتركه.

 

 

 

بادكنك

1

2

3

4

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان نویان
7 آبان 93 14:25
سلام انشاالله بچه هات همیشه زنده و پاینده باشن.
فهیمه
پاسخ
سلام و ممنون دوست خوب
میترا
10 آبان 93 15:34
کاش بوديم آن زمان کاري کنيم از تو و طفلان تو ياري کنيم کاش ما هم کربلايي مي شديم در رکاب تو فدايي مي شديم السلام عليک يا ابا عبدالله ...
مامان میم
20 آبان 93 0:47
سلام خیلی استفاده کردم.... با اجازه لینکلن می کنم... در ضمن در صورت امکان رمز را هم لطف کنید... متشکرم
فهیمه
پاسخ
سلام دوست عزيز ,خوش اومدين.ممنون از لطفتون.
مریم
25 آبان 93 13:26
سلام. خوبین؟ شما مشهد زندگی می کنین؟ میشه خواهش کنم اگه مشهد هستین ادرس اونجایی که برای پارسا جون پازل بدن انسان رو گرفتین رو بگین؟ خیلی ناز و من تا حالا ندیدم. ممنونم.
فهیمه
پاسخ
سلام مريم جان ,بلي ما مشهديم.پازل رو از فروشگاه شماره 2انتشارات امام در بازار كتاب گلستان, حد فاصل چهارراه دكترا و ميدان سعدي خريدم قيمتش هم 2500تومان
مریم
25 آبان 93 22:55
سلام خیلی ممنونم بابت جوابتون و خوشحالم که مشهدین! آدرس یا شماره تلفن کلاس لگوی پارسا جونو هم زحمت میکشین بدین? خییییییییلی ممنونم
فهیمه
پاسخ
منم خوشحالم از يافتن يه همشهري عزيز,كلاس لگو, خيابان فلسطين 19 تلفنش 38464178- 38464179 مريم جان شماره موبايل دارم توي بخش عضويت در گروه خلاقيت ,سوال داشتي خواستي تماس بگير
مریم
26 آبان 93 11:48
سلام. ممنونم گلم بابت جواباتون. رفتم پازل رو خریدم خییییییییییییییلی ممنون بابت وب خییییییییییلی خوبت. یه پیشنهاد: بیزحمت کتابای خوبی که می ذارین اسم نویسنده و انتشاراتشم بذارین مث کتاب شطرنج برای کودکان
فهیمه
پاسخ
مریم
1 آذر 93 1:11
سلام. راستی به منم رمز می دین؟
فهیمه
پاسخ
سلام مريم جان .حتما.لطفا شماره همراهت رو خصوصي,بذار برام تا پيامك بزنم رمز رو
مامان سمیه
22 آذر 93 19:49
سلام فهیمه جون ممنونم از مطالب وبت استفاده کردم من تازه با وبتون آشنا شدم ،دخترم تقریبا همسن پرهام جونه ما توی شهرمون اصلا کارگاه مادرو کودک نداریم با این که خیلی تمایل دارم که تو این کلاس ها شرکت کنیم اما متاسفانه کارگاهی نیست ،ممنون میشم اگه رمز بهم بدین .دوست دارم از تجربیاتتون استفاده کنم،متاسفانه همشهری هم نیستیم
فهیمه
پاسخ
سلام دوست عزيز , خوشحالم كه مطالب براتون مفيد بوده .من گروه هاي اينترنتي كارگاه مادر و كودك خلاق دارم.اگر بخواين ميتونيد عضو بشين.و استفاده كنيد.
پریسا
25 دی 93 10:38
وبلاگ زیبایی دارید به ما هم سر بزنید