پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

هديه روز جهاني كودك به پارسا و پرهام

1393/7/22 8:46
نویسنده : فهیمه
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان. اين روزها اينقدر مشغولم كه فرصتي ندارم براي گذاشتن مطلب جديد.خيلي موضوعات جديدي ذهنم رو پر كرده اما مجالي نيست براي نوشتن.

 

 

روز جهاني كودك كه 16 مهر بود من و پارسا به اتفاق هومن دوست صميمي پسركم و مامانش رفتيم به كتابفروشي خورشيد خانوم .اينجا پاتوق دوست داشتني من و پارساست.يه ساعتي اونجا بوديم و كتاب هاي جديد ديديم و پارسا و هومن بازي كردند و تعدادي هم كتاب خريديم.

 

لارا

لارا در كنار ستارگان در مورد ستارگان و شناخت ترس از تاريكي صحبت ميكنه و تصوير گري زيبايي داره.انتشارات سبزان

موريس

اين كتاب فلسفي بسيار جالب با موضوع شناخت هويت خيلي مورد علاقه پارسا قرار گرفته.

چه رنگي

 

با چه رنگي دوستت دارم از انتشارات چكه.بسيار لطيف به اموزش ابراز احساسات و شناخت رنگها پرداخته.يك مجموعه ست كه البته من اين يكي رو فقط گرفتم.

داستان داس

داستان چرخ يك كتاب فكري فلسفي هست كه در اون پيوستگي كار يك مجموعه و نقش و اهميت هر وسيله رو از زبان نخ و سوزن توضيح ميده.اين هم مورد علاقه پارسا قرار گرفت.تصوير گري جالبي هم داره.

 

خوب دوستان بقيه كتاب ها باشه براي يه پست ديگه.

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)