پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

تولد دو سالگيت مبارك فرشته خوبي ها, پرهامم

1393/5/28 8:57
نویسنده : فهیمه
838 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام دو ساله

ديروز روز به دنيا اومدن پرهام بود.دو سال پيش در چنين روزي دومين فرشته اسموني رو خدا به من هديه داد.ساعت 6 صبح به زمين اومدي و زنذگي قشنگ ما رو يه رنگ تازه زدي. خدا جون سپاس.از اين كه لياقت داشتن اين دو فرشته رو به من بخشيدي بينهايت ممنونم و توانايي سپاسگزاريش رو ندارم ميدونم اما با همين زبان قاصرم ميگم خداياي مهربونمماچقلب

 

من و پارسا و پرهام به مدت 4 ساعت توي كلوپ پانذ بوديم و بازي ميكرديم.امروزم به اميد خدا كيك مزرعه و جنگل رو درست ميكنيم برات.ديروز خيلي بهتون خوش گذشت و من بسيار خوشحالم و اميدوارم امروزم از برنامه تولد بازيت خوشت بياد و لذت ببري.ميخوام بدونيد كه عشق شما دو تا زيباترين هديه خداست به من و بابا جون.

 

خوش اومدي عزيز دل مادر

 

3

 

2

پرهام

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

پریسا
28 مرداد 93 11:33
فهیمه جون،تولد پرهام گل رو تبریک می گویم.از طرف من ببوسش.
فهیمه
پاسخ
ممنون پريسا جونم.چشم حتما.
آیدا
28 مرداد 93 13:44
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین
مامان سوده
28 مرداد 93 21:03
مبارک باشه تولد گل پسرت . همیشه به شادی و خوشی .
فهیمه
پاسخ
ممنون سوده جان.
مامان ایلحان
30 مرداد 93 0:47
تولد پرهام عزیز بزرگ مرد کوچک مبارک باد.
فهیمه
پاسخ
ممنون راحله جان.
رها
30 مرداد 93 14:56
سلام عزیزم. کوچولوهای نازی دارین. خدا براتون حفظشون کنه. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید. من گل کریستال کار میکنم و خوشحال میشم از کارهام دیدن کنید. اگر با تبادل لینک موافقین خبرم کنید.
فهیمه
پاسخ
مریم
2 شهریور 93 0:26
مبارک باشه تولد پرهام جون. انشاءالله همیشه به خوشی و شادی
فهیمه
پاسخ
ممنون مريم جان
سمانه مامان آروین
4 شهریور 93 9:20
تولد شاهزاده ات مبارک......
فهیمه
پاسخ
ممنون سمانه جان