پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

انتخاب مهد كودك (2)

1393/2/19 0:57
نویسنده : فهیمه
754 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه مامان ها و باباهاي محترمي كه اموزش خلاقانه كودكانشون براشون اهميت داره.ابتداي نوشته ام بگم كه اگر اينجا توو وبلاگم جاهايي رو معرفي ميكنم فقط براي اشنايي شما با اين مكان هاست و اين خوبه كه خودتون ببينيد و پرس و جو كنيد.و ديگه اينكه بينش ادم ها با هم خيلي فرق ميكنه.دوست عزيزي براي من نوشته كه مهد اشيانه كودك كه معرفي كردين خوب نيست و ... اما مامان گرامي,قضاوت كردن كار سختيه.و ديگه اين كه بايد ببيني چي از مهد كودك توقع داري؟بعضي ها قانون مندي و سيستماتيك بودن براشون اهميت داره بعضي ها به عكس ازاد بودن بچه ها و تعدادي هم خلاقيت كودكانشون. اما بايد بگم معمولا همه خوبيها رو نميشه توي يك فضا پيدا كرد. اگر معتقدين به بازي هاي خلاقانه, مهد كودك برتر ,گزينه خيلي خوبيه.اگر ورزشهاي جالب و مفيد و بازي هاي خلاقانه ميخواين باشگاه كودك و اينده مورد مناسبيه.ورزش اسكواش, شطرنج,ژيمناستيك و رباتيك و زبان و... داره.مديريت بسيار خوش برخورد و توانايي داره.به هر حال من اگر بتونم كمكي بكنم خوشحال ميشم.و اينم بگم كه مشهد خيلي بزرگتر از اونيه كه بشه همه مهد كودك هاش رو مورد بررسي قرار داد. سربلند و شاد باشيد براي خودتون و كودكان تون.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
27 اردیبهشت 93 7:09
سلام عزیزم ممنون که برا من ایمیل زدین امیدوارم در پناه حق در کنار خانواده خوبتون همیشه سرافراز باشید راستش منم تعریف مهد برتر رو زیاد شنیدم حتما میرم اونجا بازم ممنون اما یه مهد هم هست به نام اندیشه کیان خیابان فلسطین که نماینه تهران هست و مهد جالبیه تهران هم یه نماینده جهانیه اگه تونستید با تیم خوبتون یه سری بزنید من رفتم توضیحات مفصلی داره موفق باشید بی نهایت ممنونم