پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

موز سياه شده !

1393/2/10 16:52
نویسنده : فهیمه
779 بازدید
اشتراک گذاری
خاصیت معجزه آسای موزهای سیاه شده از این به بعد موزهای خیلی رسیده و نرم را که پر از لکه های تیره هستند و اگر به هر کسی آنها را تعارف کنید نوعی توهین حساب میشود دور نریزید زیرا آخرین تحقیقات دانشمندان ژاپنی نشان میدهد که موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی – ان – اف میباشند که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است. بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور – سیب – هندوانه – آناناس – گلابی – و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی – ان – اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است . از این به بعد موزهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا موز رسیده هشت برابر بیشتر از موز نرسیده تی – ان – اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد . دانشمندان ژاپنی خوردن یک تا دو عدد موز را در روز توصیه میکنند. تندرست باشيد و شاداب.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زندگی از آ...تا...ی
10 اردیبهشت 93 11:39
دوست دارید آشپزی ایرانی و خارجی یاد بگیرید وقت ندارید برید کلاس؟ دوست دارید بتونید قصه های قشنگی برای کوچولوتون تعریف کنید؟ دوست دارید درمان های خانگی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید روانشناس دلبندتون باشید؟ به جدیدترین نکات خانه داری نیاز دارید؟ کاری نداره وب سایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا هر روز از مطالب جدید و مفیدش استفاده کنید.
فهیمه
پاسخ
ممنونم حتما سر ميزنيم.
شهرزاد
10 اردیبهشت 93 12:31
چقدر برام مفید بود.هر روز یه موز به آریابد میدم که اونم خیلی استقبال میکنه اما تا قبل اگه موزی کمی سیاه شده بود و نمیدادم و به جاش یه سالمترش و میدادم اما از امروز...مرسی دوستم
فهیمه
پاسخ
اره شهرزاد جون منم همين كار رو ميكردم تا اين كه اين مطلب رو خوندم و گذاشتم براي همه ي دوستان خوبم.سلامت و شاد و سربلند باشيد.