پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

با آمدنت زندگيم غرق نور و شكوفه شد.

1392/9/24 8:54
نویسنده : فهیمه
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم،سلام شاهزاده زندگي من ،خوش آمدي.گام هايت نور باران.برايت بهترين ها را آرزومندم از مهربانترين عزيز.

 

5 سال است كه زيستنم دگرگونه ست.5 سال است كه عاشقي كردن را هر روز دوره ميكنم با تو.

خدايا به خاطر اين فرشته هاي آسماني كه به ما بخشيدي تو را سپاس.

ديروز زاد روز آمدنت بود زيباترين روز خدا.

5 سالگي پارسا

 

شمع زندگيت هميشه روشن.

دوستت دارم تا دور دست ها

5 سالگي پارسا2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارسا
24 آذر 92 12:20
تولدت مبارک پسر گل چه جالب من دیروز اینترنتم قطع بود ونتونستم به قسمت متولدین امروز برم و ببینم چه نی نی هایی روز تولد من دنیا اومدند و لی الان یکیشون رو پیدا کردم ، تولدت واقعاً مبارک تولدم خودم هم مبارک
فهیمه
پاسخ
ممنونم ,تولد شما هم مبارك
مامان پوریا جون
24 آذر 92 13:18
تولدت مبارک باشه عزیزم
فهیمه
پاسخ
ممنونم
پریسا
24 آذر 92 23:17
تولد ت مبارک گل پسربرات سالیانی پر بار ،شاد و سرشار از احساسهای خوب آرزو می کنم. فهیمه جون تولد پارسا جون رو بهتون تبریک می گم.
فهیمه
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آرینا
25 آذر 92 18:06
انشااله زیر سایه پدر و مادر صد ساله بشوند.
فهیمه
پاسخ
ممنونم ان شا اله
لیلا
25 آذر 92 23:20
سلام تبریک میگم تولدش مبارک ایشال زیر سایتون صد و بیست ساله بشه
فهیمه
پاسخ
ممنونم با دعاي خير شما.
مامان ژينو
27 آذر 92 10:13
سلام عزيزم تولدت مبارك باشه ايشالله عزيز ، دختر من هم متولد 23 آذر ماهه متاسفانه نتونستم اون روز به اينترنت دسترسي پيدا كنم و عكس متولدين آذر ماه را ببينم . اگه شما از متولدين آذر ماه عكس گرفتين براي من همون صفحه رو ايمل مي كني عزيزم . ممنونت مي شم . ايمل من : kabo_1385@yahoo.com
فهیمه
پاسخ
سلام و ممنون تولد كوچولوي شما هم مبارك باشه .نه عزيزم من عكس ندارم.شبكه ني ني وبلاگ اون روز مشكل داشت.البته من تا حالا اصلا توي اين قسمت نرفتم و نميدونستم همچين كاري ميشه كرد.
مامان ژينو
27 آذر 92 10:19
منتظر جوابت هستم