پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

پاك كن ممنوع!

1392/9/1 19:21
نویسنده : فهیمه
979 بازدید
اشتراک گذاری

استفاده نکردن از پاک کن موقع نقاشی و خوشنویسی  ، درست به دست گرفتن قلم و... می تواند تاثیری مستقیم بر روند یادگیری دروس دیگر داشته باشد .  - دانش آموزی که در کشیدن نقاشی اجازه استفاده از پاک کن را ندارد،       

   می آموزد که باید دقت بیشتری به خرج دهد . 

- دانش آموزی که موقع نقاشی کشیدن اجازه استفاده از خط کش را ندارد،   

    می آموزد که تمرکز کردن یعنی چه و... 

آیااین ها اهداف مهمی برای آموزش هنر نیست ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
3 آذر 92 12:04
سلام مامانی گل هزار ماشالا به گل پسرات ممنون که به ما لطف کردید و پیشمون اومدید مطالب وبتون خیلی جالب و آموزنده اس براتون آرزوی موفقیت دارم
فهیمه
پاسخ
سلام عزيزم .ممنون لطف دارين.منم ارزوي سعادت رو دارم براي شما و فرزندانتون.
میترا
3 آذر 92 13:22
مرسی از مطالبتان
فهیمه
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 8:57
ممنون از پستهای مفیدتون
فهیمه
پاسخ
خوشحالم كه مفيد فايده بودند.
مریم
8 آذر 92 16:13
موافقم. من به خاطر رشته تحصیلی ام کمی اطلاعات دارم در این مورد و می پسندم نظرتون رو
فهیمه
پاسخ
عزيزم اين فقط نظر من نيست بد نيست بدوني كه توي مدرسه هاي ژاپن استفاده از پاك كن ممنوعه!.