پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

تولد یک سالگی پرهام

1392/6/5 1:51
نویسنده : فهیمه
613 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پرهام یک ساله شد.باورم نمیشود که به این زودی پسر کوچولوی من یک ساله شده باشد.البته به دلیل در سفر بودن بابایی جشن تولدش را چند روز دیرتر میگیریم.امروز را به مناسبت تولد داداش کوچولوی پارسا صفحه تولدت مبارک را انتخاب می کنم.یک سال پر فراز و نشیب را طی کردیم اما خدا را شکر می گوییم به خاطر سلامتی و شادی و ارامشی که داریم و از خدای مهربان می خواهم که کمکم کند تا در سال جدید زندگی پسر کوچکم بتوانم مادر خوبی برای انها باشم.امین.

اینم پرهام یک سال پیش در روز تولدش

p1

و پرهام وروجکی که یک ساله شد.

پرهام

پسرم در یک سالگی شش دندان دارد و راه می رود و امروز به عنوان هدیه تولدش به مامان اسم مرا صدا می کند البته یک هفته ای است که مامان می گوید اما امروز به طور واضح مرا صدا زد و یک دنیا شادی برایم به ارمقان اورد و یاد گرفته است که با لبهای کوچکش مادر را ببوسد.از خدای مهربان می خواهم که روز به روز شاهد رشد و پیشرفت روز افزونش باشم.و به واسطه اینکه لیاقت مادر بودن را به من بخشید از او سپاسگذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان وانیا
28 مرداد 92 0:11
تولد پرهام جووونی مبارک


ممنون عزیزم لطف کردی
فریده
28 مرداد 92 14:46
سلام.
خیلی عالیه. انشااله که سلامت و تندرست و خوش باشین. تولدت پسر گلمون خیلی مبارک باشه. دوست تون دارم .
در پناه مهربانترین.


ممنون خواهر خوبم.
دکتر ابراهیمیان
28 مرداد 92 15:13
به امید موفقیت و شادکامی گل پسرای خوشگلت



ممنون عزيزم لطف كردي.منم ارزوي موفقيت هاي دخترهاي گلت رو دارم.