پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

کتاب خواندن کودکان

1392/5/10 1:57
نویسنده : فهیمه
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادران امروز و فردای ایران زمین و البته شاید هم پدرها.

راستش من برای پارسا از سه ماهگی کتاب می خوندم و اون خیلی از این کار لذت می برد و البته من بیشتر از اون .از اول اصلا کتاب رو پاره نمیکرد و با دقت به عکس هاش نگاه می کرد یک کتالبخانه کوچک داره و من تا جایی که میتونستم دقت کردم در انتخاب کتاب براش و از راهنمایی دوستان هم استفاده کردم.این امر سبب شد که بتونه به خوبی صحبت کنه و فرهنگ لغت غنی و سرشاری برای گفتگو داشته باشه.و به تازگی علاقه زیادی به نوشتن کلمات پیدا کرده که می خوام هر چه زودتر براش تمرین نوشتن رو از موسسه نابغه کوچک اسمانی بگیرم.

 

در مورد تلویزیون دیدن پارسا باید بگم که خیلی کنترل شده است و وقت معینی رو اجازه داره که ببینه اما سی دی های اموزشی رو میتونه هر وقت که دلش خواست ببینه.دو تا سی دی از دانش بانک براش گرفتم که در مورد اعضای بدن و کارهاشون و دومی در مورد بیابان و فضا و مطالب اموزشی دیگری با حالت اهنگین و شعرگونه است که دوستشون داره.و سی دی های جدیدی که گفتم براتون که خیلی جالبه و بازم پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید اونا.از سایت نهال کودکی که لینکش رو گذاشتم میتونید بخرید.

 


 اما این فسقلی که تازه به خونه ما اومده که البته خیلی هم فسقلی نیست و دو هفته دیگه یک ساله میشه علاقه زیادی به خوردن کتاب داره.فکر کنم کرم کتاب باشه.لبخند 

البته به تازگی بهتر شده و کتاب رو نگاه هم میکنه قبلا دوست داشت همش ورق بزنه.ولی سی دی   brainy baby , baby anstian رو خیلی دوست داره و با دقت نگاه میکنه.

از این که دو تا پسر گل دارم خیلی خدا رو شکر میکنم.امیدوارم بتونم هر چه بیشتر برای تعالی و رشدشون قدمی بردارم.

شاد باشید و سرفراز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)