پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

پرنده ی صلح 🕊 و قدم یازدهم 🦁

1396/6/28 0:13
نویسنده : فهیمه
270 بازدید
اشتراک گذاری
دیروز دو تا جلسه ی جالب بودیم با پسرهایم.
اولی در کتابفروشی پردیس کتاب بود که پرنده ی صلح ساختند.
و دومی در کتابفروشی خورشید خانوم بود که خانم دکتر عطاری کتاب قدم یازدهم رو خوندند و درباره ی قدم یازدهم هر بچه ای صحبت کرده بودند.
هر دو جلسه به روایت تصویر


در حال ساخت پرنده ی صلح در پردیس کتاب



این هم کبوتر صلح من🕊

آغاز صلح با یک لبخند
و اما کتاب قدم یازدهم نوشته خانم سوسن طاقدیس با تصویرگری اقای علیرضا گلدوزیان ، نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اون کتاب هایی ست که زیبنده ی هر کتابخانه ای ست.
اگر هنوز ندارید این کتاب دوست داشتنی و پر محتوا رو ، خودتون رو میهمان کنید به خریدنش

دیروز خانم دکتر آزاده عطاری این کتاب رو برای بچه های کتابخوان کتابفروشی خورشید خانوم خواندند و در حین خواندن گفت و گویی داشتند با کودکان هفت تا نه ساله.
قطعا پر بار و ارزشمند بوده برایشان.
سپاس از بانو رعنای جان و بانو آزاده ی عزیز ، بر همت والا و عشق بی انتهایشان بوسه می زنیم.
گزارش تصویری جلسه دیروز
کمی هم از کتاب قدم یازدهم بگوییم


#قدم_یازدهم
#کانون
رده سنی #الف #ب
#داستان #فلسفی #روانشناسی
@GoodBook4u







اینجا را بسی دوست داریم.
نزدیک به پنج سال است کتابفروشی خورشید خانوم محل دنج و کنج ارامش ماست.در بین کتابها غور می کنیم و بو می کشیم آگاهی را و حس خوبِ بودن را.
و چه حس دل انگیزیست ساعتی را در پاتوق دوست داشتنی مان گذارندن.
مانا باشید.
قدم یازدهم را که می خوانم با خودم فکر می کنم که قدم یازدهم من در کجاست که باید برمی داشتم تا تازه ها را تجربه کنم اما ماندم و هراسیدم و نرفتم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)