پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

فرشته های من در جشن روز درخت کاری

1396/1/20 9:30
نویسنده : فهیمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

جشن روز درختکاری

سلام بر بهار...

دل های بهاری تان سرشار مهر خداوندی.

امسال روز درختکاری در پردیس کتاب بودیم.معلم داستان نویسی خانم سلامی عزیز و آقای رجب زاده ی مهربان مسول کتاب فروشی پردیس کتاب روز زیبایی را برای بچه ها تدارک دیده بودند.برنامه های جالب، هدیه های به یادماندنی و ارزشمند که همه حکایت از دل بزرگ دریای شان داشت .همه و همه سبب شد دلهای فرشته های آسمانی ام پرشور گردد و شاد.

ابتدا استاد افشین منش عزیز برایمان از ناگفته هایش گفت و بچه ها و بزرگترها همه لذت بردند و آموختند از حضور سبز بزرگمرد.

سپس مردی از مدرسه طبیعت از خاک و کرم و حفظ گیاهان گفت و به بچه هایی که می خواستند کرم خاکی هدیه می داد برای باغچه ی خانه شان.

پس از آن با هم رفتیم نهال قشنگی را در باغچه تقاطع سه راه ادبیات مشهد کاشتیم.بچه ها کاشت درخت را دیدند و کمک کردند.دوباره به پردیس کتاب برگشتیم، تنبور و دف نواختند که شوری زیبا و دلنشین داشت برایمان. نون و پنیر و سبزی که غذای مهر است و بر جان می نشیند خوردیم دور همی و هدایای بچه ها را دادند.

بسته های زیبایی که شامل لیوان،کتاب داستان،کتاب درخت بخشنده ،بسته بذر ریحان بنفش بودند.میخکهای قرمز در گلدان سفید بهاری شان بسی چشم نواز بود و بچه ها را به وجد آورده بود.



جشن درختکاری

لیوان های شان داستانی دارد.

اخرین جلسه داستان نویسی پارسا در سال 95 معلم خواسته بود جملات زیبا درباره ی بهار بنویسند.بعد نوشته های شان را روی لیوان چاپ کرد و یادگار به هر نویسنده ی کوچک داد.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)