پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

آشپزی پسرها و مامان

1395/11/18 8:40
نویسنده : فهیمه
382 بازدید
اشتراک گذاری

توضیح و عکس بیشتر از مجموعه خوب آشپزی من و مامان.🍴🍨🍹🍝🍕🍰🍩🍗🍮🍳🍞

خیلی کتاب خوبیه.بچه ها حسابی کیف می کنند در کنار مامان ها ، آشپزی می کنند. کتاب کاملا مصور هست.رنگی با کاغذ گلاسه بزرگ.

خلاصه که برای کل خانواده سرگرمی خیلی خوبی هست.خوشحالم که پرهام اصرار بر خریدنش کرد.😘💝

ما یک نیمروی قالبی درست کردیم و یک مرغ برگر که هر دو خیلی خوشمزه شدند.جای همه ی شما همراهان صمیمی سبز🍳🌿

عکس ها رو در ادامه می گذارم🌹

قابل توجه مامان هایی که فرزندشون نیمرو نمیخوره. با این شیوه حتما میخوره با میل زیاد🍳💕

عکس از داخل کتاب و لوازم جانبی اش.

 

مجموعه آشپزی من و مامان ، کتاب و وسایلش

 

در ادامه آشپزی من و پسرها

نیمروی قالبی، شاهکار من و پسرها🍳💕

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)