پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

گردگیری

1394/3/9 23:34
نویسنده : فهیمه
696 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حضرت دوست.  

سلامنیشخند دوستان. خانه مجازی ام خاک گرفته است مدتها....

اگر نمینویسم به این دلیل نیست که حرفی برای گفتن ندارم! بسیار سخن هاست که میبایست مینوشتم اما به دلایل متعدد نشد.

دلتنگ همه شما هستم که با نظرات تان خرسندم میکردید.

پسرانم هر روز مردتر میشوند و من سخت غرق شور و شعف.

گفتنی های بسیاری دارم .از همه جا! 

از مدرسه پسرکم ،از رشد همه جانبه ش در فعالیتها و مطالعاتش و از پرهام شیرین زبانم...

چند روز پیش جشن پایان سال پیش دبستانی پارسا بود و نوبت نمایش بالیدنش در این یکسال که البته اصلا در این زمان کوتاه نشد که دیده شود اما برای من مادر دیدن و شنیدن شعر خانواده از زبان پسرک وصف ناپذیر بود.

دلم برای اینجا بسی تنگ است.

متاسفانه از وقتی تبلت گرفتم محدودیت دارم در انتقال متن! ! !ناراحت

و همین ست که نمینویسم.فرصت تایپ لحظه ای ندارم معمولا. به زودی مینویسم باز.چشمک

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ایلحان
19 خرداد 94 15:48
خوشحالم که بازم مینویسی فهیمه جان،منتظرم
شادی (مامان آوینا)
28 خرداد 94 18:46
فهیمه جونم. از آشنایی و دوستی با شما مادر مهربون و دلسوز بسیار خرسندم و به خودم میبالم.
فهیمه
پاسخ
عزیزم لطف داری شما.منم همینطور مایه افتخارم هست.
کمالی
27 فروردین 95 1:08
سلام tفهیمه خانم خدا قوت تبریک میگم وبلاگ خوبی دارین من سایتی را در زمینه آموزش و تربیت کودک راه اندازی کردم ممنون میشم شما هم نظرتون را در باره بهبود نقاط ضعفش بهم بگین البته اگه مایل بودین همچنین اگه به ما لینک بدین ازتون ممنون میشم موفق باشین