پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

چاپ و نقاشي با مهر سيب زميني

1393/4/4 16:12
نویسنده : فهیمه
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

 

چندي پيش با پارسا چند تا مهر سيب زميني درست كرديم اونوقت به اتفاق پارسا و پرهام شروع كردند به نقاشي.البته نقاشي پارسا موضوعي بود.يعني نقاشي و داستان سازي خلاق.

چاپ و نقاشي با مهر سيب زميني

 

دو تا ماهي گياهخوار در حال بازي,عقاب يك برگ براي ماهي تله ميگذارد تا ماهي را بخورد.

 

تله عقاب براي ماهي

 

نقاشي دوم:ماهي در حال بازي گوشي هست كه به ساحل يك جزيره ميافتد.و ميميرد.مراحل سقوط ماهي تا مرحله فسيل شدن.درخت نارگيل با ميوه.

 

و نقاشي و چاپ پرهام

 

نقاشي پرهام 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان حدیث
10 تیر 93 2:50
سلام . من مامان یه دختر بچه سه ساله ام . امشب یه گشت حسابی تو وبلاگتون زدم . می تونم بگم مطالبتون عاااااااااالیه. من به دلایلی نمی تونم حدیث را مهد بذارم به همین خاطر دوست دارم بتونم تو خونه درحد مهد باهاش کار کنم . با اجازه لینکتون می کنم تا از تجربیاتتون بیشتر استفاده کنم .خوشحال می شم که به ما هم سر بزنین.
فهیمه
پاسخ
سلام مامان گل,خوشحالم كه مفيد بودند.خوش اومدين.چشم حتما ميام وبتون.