پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

انتخاب مهد كودك (1)

1393/2/17 1:01
نویسنده : فهیمه
1,505 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بر دوستان ناديده ام. اين نوشته براي مريم عزيز است كه سوالاتي داشتند.مريم جان يك ايميل برات فرستادم. ادرس مهد كودك برتر در مشهد خ سناباد 46(ارم شمالي ),بن بست اول,پلاك 81. تلفن 8406074 زير نظر دكتر شريف كار ميكنند يه شيوه خاص دارند.خوبه كه بري ببيني.البته اقاي دكتر كلاس هاي تربيت فرزند دارند كه دوره جديدش از ابان ماه شروع ميشه.سايت www.niktinat.com رو ببين. سايت هم نوا هم اينه. www. hamnava.org موسسه هم نوا فقط در تهران هست.ا ا سايتش رو ببين خيلي مطالب خوبي داره. اما در مورد پسران من.پرهام كه هنوز جوجه ست و زير بال مادرش بهترين جاست واسش.پارسا هم فصل پاييز 92مهد كودك اوج توي مهدي 24ميرفت.اما از سال تحصيلي جديد ميره پيش 2 و من هنوز دارم تحقيق ميكنم ببينم كجا بهتره.نتيجه تحقيقاتم رو توي يه پست حتما ميگزارم براتون. عوامل زيادي در انتخاب مهد اهميت داره.و بايد ببيني نگرشت به اموزش كودكانت چيه.عقايد متفاوتي هست.اما اگر مهد سه ستاره نزديك خونه دارين خوبه كه با مامان هايي كه كودكانشون اونجا ميرن صحبت كنيد و نظرشون رو جويا بشيد. اسم چند تا از مهد هاي خوب مشهد رو مينويسم براتون؛ مهد كودك رسالت در سجاد دو زبانه ست مهد كودك مداد رنگي در سجاد بهار 17 باشگاه كودك و آينده در فلسطين 18 مهد كودك برتر در سناباد 46 مهد كودك اشيانه كودك بلوار رضوي مهد كودك عارفان در كوهسنگي مهد كودك مهر رضا و زهرا در دانش اموز و چند تا ديگه هم هست. من و چند تا از دوستان ميخوايم يه تيم تحقيقاتي درست كنيم و بريم ببينيم چه خبره توي اين مهد هاي خوب مشهد هر كدوم از دوستان مجازي كه تمايل به شركت در اين گروه رودارند ميتونند شماره تماسشون رو يه صورت خصوصي برام بنويسند.ضمنا مريم جون من نميدونم. دوقلوها چند سالشونه و منطقه خونه تون كجاست؟ اميدوارم موفق باشيد در پيدا كردن بهترين ها براي فرزندانتون.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شهرزاد مامان آریابد
17 اردیبهشت 93 13:55
فهیمه جون حسودیم شد .ای کاش توو کرجم همچین گروهی بود تا ما استفاده میکردیم
فهیمه
پاسخ
جانم.كاش اينجا بودي تو هم.اما درست كردن اين گروه كار سختي نيست عزيزم.با دوستاني كه ميشناسين و كوچولو دارين ميشه گروه تشكيل داد.موفق باشيد.
مریم
17 اردیبهشت 93 21:54
lممنونم واقعا ما رضا شهریم و شما مهد آشیانه کودک رو معرفی کردی ولی من از مدیرش اصلا خوشم نیومد رفته بودم و دیده بودم ولی یه جورایی عصبی بود و حتی جواباش به من با حالت پرخاش بود. توی منطقه ما ژاله توی بلوار پیروزی از بقیه بهتر بود هم 3 ستاره است و ظاهرا هم که آموزش مستقیم ندارن و خلاقیت بچه رو هم دستکاری نمی کنن و بچه ها برای نقاشی و ... آزادن . نمیدونم شاید توی آشیانه کودک اون روز اتفاق خاصی افتاده بوده و اون خانم عصبی بودن حالا شما هم برو و ببین ممنون از کمک ها و راهنماییات
فهیمه
پاسخ
سلام مريم جان.راستش من چند تا مامانءرو ديدم كه خيلي از اشيانه كودك راضي بودند.!خوب به طبع من كه نميتونم همه شون رو ببينم.اما شايد به قول خودت اون روز اتفاق خاصي افتاده باشه.!به هر حال اميدوارم كه در همه مراحل زندگيت موفق باشي.و خوشحالم كه مهد مورد نظرت رو پيدا كردي
نازنین
19 اردیبهشت 93 1:31
سلام... خوشحال میشیم اگه به وبلاگمون سر بزنید.
فهیمه
پاسخ
سلام دوست عزيز ع,حتما ميام پيشتون.
پریسا
21 اردیبهشت 93 13:40
فهیمه جون یعنی سال 94 پارسا میره کلاس اول ؟در این صورت برای پیش دبستانیش فکر می کنم مدرسه خیلی مناسبتره تا مهدچون برای کلاس اول خیلی راحت با مدرسه روبرو میشه و مزایایی داره که قابل تامله.البته این تجربه ی منه.
فهیمه
پاسخ
سلام پريسا جون.اره عزيزم.پس به نظرت مدرسه بذارمش بهتره؟
پریسا
27 اردیبهشت 93 8:33
فهیمه جون راستش معتقدم هر چقدر هم مهد دیسیپلین داشته و آموزشهای خوبی رو در بر بگیره باز هم تجربه ی فضای مدرسه چیز دیگه است.به نظرم دنبال مدرسه ی خوب با پرسنل و آموزش خوب بگرد.
داود
7 تیر 93 10:50
درود بر شما من بدنبال مهد كودك براي دخترم هستم سپاسگزار خواهم بود چنانچه شناختي از مهدكودك هاي مشهد دارين ياريم كنيد آدرس منزل ما حوالي كوهسنگي است
فهیمه
پاسخ
سلام بر شما,مهد آوا ,فكر ميكنم محدوده رضا هست و عاشورا در ابتداي پيروزي و عارفان در كوهسنگي.,من راجع به اين سه مهد شنيدم كه خوب هستند.