پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

معبود من، مهربانم

1392/9/29 19:13
نویسنده : فهیمه
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

اين دعاي زيبا را از سايت كودك خلاق فردا برايتان ميگذارم تا شما هم مثل من حظ ببريد و آرامش كسب كنيد.خدايا سكان زندگي ام را به دستهاي پرتوان تو ميسپارم.

 

مهربان خدای خوب من بخاطر آرامشی که به من ارزانی داشتی از تو ممنونم.

بخاطر رفع همه دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم.

بخاطر جسم سالم و نشاط و شادابی ام از تو ممنونم.

بخاطر نیت پاک و قلب مهربانم از تو ممنونم.

بخاطر آگاهی و دانایی ام از تو ممنونم.

بخاطر گذشت و بخششم از تو ممنونم. 

نازنین خدای خوب من بخاطر امیدواری به لطف بی پایانت از تو ممنونم.

بخاطر رزق و روزی حلال و فراوانم از تو ممنونم. بخاطر همنشینی با خوبانت از تو ممنونم.

بخاطر خانواده خوبم از تو ممنونم.

بخاطر توفیق بندگی ام از تو ممنونم.

بخاطر زندگی جدیدم از تو ممنونم.

بخاطر میل به تحول و تولد دوباره ام از تو ممنونم.

بخاطر وجود شکرگذار و سپاسگزارم از تو ممنونم. 

ای خالق دلسوز و مهربان من از تو برای همه آرامش الهی می طلبم.

برای همه سلامتی و تندرستی می طلبم.

برای همه دلی شاد و قلبی مهربان می طلبم.

برای همه گشایش امور می طلبم.

برای همه توفیق هدایت الهی می طلبم.

برای همه معنویت روزافزون می طلبم. 

بارالهی به تو قول میدهم و بر سر این تعهد می مانم که هر روزم به لطف و توفیق تو بهتر از روز قبل باشد

نه برداشت منفی کنم، نه کلام منفی بر زبان آورم و نه ناسپاسی ات کنم. 

خدای قادر و عزیز من

هم اکنون به لطف بی کرانت همه چیز و همه کس توانگرم می سازد و باور دارم قدرت بی پایان تو و دست مهر و یاری ات به همراه لطف سرشارت از بهترین و رضایت بخش ترین راهها در همه مسائل زندگی به یاری ام می شتابد.

پس آسوده خاطر اداره عالی همه امورم و گشایش همه مسائلم را به اراده قدرتمند تو می سپارم.

باشد که در پناه امن و پرآرامش تو به آسایشی بی زوال دست یابم. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایمان
29 آذر 92 20:39
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا بر شمامبارک
فهیمه
پاسخ
يلدا بر شما مبارك
nazanin(khale ye bahar(
29 آذر 92 23:53
عزیزم مرسی که به وبلاگه بهاره ما سر زدید.وبلاگه کوچولوهای نازتونو لینک میکنم خوشحال میشیم لینکمون کنید
مامان آنیساوپریسا
30 آذر 92 10:03
سلام دوست عزیز.ممنون که به وبلاگمون سر زدین فرشته هاتون خیلی نازند خدا حفظشون کنه شب یلداتون هم مبارک باشه
پریسا
1 دی 92 0:45
سپاس خداوندی را که مارا لیاقت مادری بخشید..
فهیمه
پاسخ
سپاس