پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

كودك سالم

1392/8/19 9:47
نویسنده : فهیمه
417 بازدید
اشتراک گذاری

1

درود فراوان بر والدين عزيز.يك سايت بسيار عالي براي اموزش خواندن گلن دومن پيدا كردم.  

www.koodakesalem.com

اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري به دست بياوريد به اين سايت مراجعه كنيد و كتاب زير را تهيه كنيد.

2

اين كتاب نوشته گلن دومن است و انتشارات فرارسانه برگ.در اسرع وقت مطالب بيشتري مينويسم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سحر
7 آبان 92 15:26
سلام عزيزم.
خيلي وقت بود دنبال همچين وبلاگ مفيدي ميگشتم. ممنونم

آفرين به پارسا و پرهام و مامان خوبشون


سلام منم از اشناييتون خوشوقت شدم.ممنون از لطفت.اميدوارم مطالب براتون مفيد باشه.
مامان سحر
7 آبان 92 15:29
با اجازت لينكت كردم



خواهش ميكنم.ممنون.
مامان سحر
7 آبان 92 15:34
تا الان كجا بودي من پيدات نكرده بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آوش
7 آبان 92 20:16
سلام عزیزم وبلاگ مفیدی دارید استفاده کردیم


سلام و ممنون
مامان سما
7 آبان 92 22:40
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=458088&postID=17483769 سلام اینم تاپیک خواندن مطالعه کن و نظرت رو بگو




سلام و ممنون.حاجت روا باشي به اميد خدا. چشم قابل باشيم سلامت رو ميرسونيم.عزيز من قبلا اين تاپيك رو خوندم.راستش الان دارم كتاب خوندن دومن رو ميخونم تموم شه يه پست ميذارم راجع به روش و كتاب.فقط يادتون باشه تا ميتونيد كتاب بخونيد براي كودكانتون.