پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

قایق بادبانی نوح

1392/5/14 16:58
نویسنده : فهیمه
1,991 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز .امروز میخوام راجع به کاردستی صحبت کنم.کاردستی درست کردن خیلی بازی مناسبی هست برای کودکان.بچه ها با کاردستی ،خلاقیت ،نوع اوری و مستقل شدن را تجربه می کنند مخصوصا اگر بگذارید که خودشون تا حد ممکن کارهاشون رو انجام بدن.و اجازه بدید که خودشون طرح و ایده بدهند.و با وسایلی که به کار نمی ایند چیزهای جالب درست کنند.

 

دو روز پیش من به پارسا گفتم بیا یک قایق بادبانی درست کنیم اون گفت می خوام قایق بادبانی نوح رو درست کنم و حیوان هام رو توش بگذارم.اخه از سی دی بی بی انیشتن راجع به نوح یاد گرفته و من هم براش توضیح کامل رو دادم.

اینم عکس های مراحل کارمون:

11

22

33

333

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیان
2 مهر 92 13:02
چقدر خوب