پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

چرا بايد پنير را با گردو خورد ؟

1392/8/5 10:14
نویسنده : فهیمه
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ياران همراه.مطلبي كه براتون مينويسم بسيار مهم است.اگر كودكتان نميتواند گردو را بجود بهتر است گردو را رنده كنيد و با پنير مخلوط كنيد و به شكل توپ در بياوريد و با نان به كودكتان بدهيد.

1

چرا بايد پنير را با گردو خورد ؟   پنير داراي كلسيم و گردو داراي فسفر است . كلسيم موجود در پنير براي اينكه جذب بدن شود نياز به فسفر دارد و اگر پنير همراه با گردو مصرف نشود كلسيم موجود در خون مقداري از فسفر مغز را بر مي دارد كه در نهايت موجب كند ذهني فرد خواهد شد . بنابراين پنير را با گردو و هنگام شب مصرف كنيد زيرا بهترين زمان جذب كلسيم و فسفر هنگام شب است .برگرفته از forum.parsiking.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پوریا جون
4 آبان 92 14:16
سلام خوشحال شدم که به وبلاگ گل پسرم آقا پوریا سری زدید
با افتخار لینک شدید.
راستی میتونم بپرسم وبلاگ پسرم را چه جوری و از کجا پیدا کردین؟؟



سلام دوست خوبم،ممنون از لطفت .اره عزیزم از سایت نی نی وبلاگ اشنا شدم تازه اپدیت کرده بودی و منم از اسم وبلاگت خوشم اومد و اومدم تو وبتون.
سمیه
4 آبان 92 23:41
خیلی مطالب خوبی دارید ممنون که به ما سر زدید


خوش اومدين.ممنون.
مامان آرتین
5 آبان 92 0:40
سلام،ممنون که به ما سر زدید لینکتون کردم دوست داشتید لینکمون کنید.
به آرتین با این روش گردو و پنیر میدادم اما نمی دونستم شب ها جذب کلسیم و فسفر بیشتره .ممنون از راهنماییت


خوش اومدي عزيزم.ممنون لطف داري.
مامانی باذوق
5 آبان 92 1:38
سلام عزیزن تبادل لینک موافقی؟؟؟؟چه وبلاک اموزنده ی..موفق باشی ..با افتخار لینک شدید عزیزم


سلام و ممنون از لطفت.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
5 آبان 92 9:44
سلام عزیزم به وب پسرم اومده بودی اومدم تشکر کنم
شما هم وب آموزنده ای دارین اگه با تبادل لینک موافقی حتما به این وبم بیا تا این وبلام لینکت کنم
یه راهنمایی سکن برای پست های زیبات تصویر هم بزاری خیلی قشنگ تر می شه
اتفاقا منم به پسرم همیشه با پنیر گردو می دم خیلی دوست داره
منتظرتم به همین وبم بیا و بگو به چه اسمی لینکت کنم


سلام دوست خوبم,خوش اومدي.ممنون بابت راهنماييت.
شازده کوچولو
5 آبان 92 23:47
چه مطالب خوبی مینویسی فهمیه جون. حتما لینکت میکنم
ممنون



خوش اومدي عزيز
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:43
خاله جون افتخار بدید و لینکم کنید.من که شما را لینک کردم



سلام عزيز ,خوش اومدي.ممنون اما وب شما باز نشد.
مامان پوریا جون
16 آبان 92 13:45
سلام به همین آدرس که الان گذاشتم بیاین http://javanmardekoochak.niniweblog.com/