پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

به كودك خود بياموزيد

1392/8/1 12:52
نویسنده : فهیمه
979 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و درود فراوان به همه عزيزان همراه.

 

فكر ميكنم خيلي از مامان ها از اين جمله استفاده ميكنند و به تبعه اون بچه ها هم همينطور

 

!!! شيطون گولم زد !!!

 

با گفتن اين عبارت به ذهن فرزندانمان اين پيام مخابره ميشود كه من كه اشتباه نكردم شيطون باعثش شد.لطفا بگذاريد كودك مسوليت اشتباه خود را بر عهده بگيرد كه اگر اينگونه شود سعي ميكند كمتر ان اشتباه را انجام دهد.متاسفانه بيشتر ما ادم بزرگها هم اينگونه فكر ميكنيم و از زير بار خطاي خود شانه خالي ميكنيم.به كودك خود بياموزيد كه خداي مهربان به ما قدرت انديشيدن داده تا خوب و بد را بشناسيم و انتخاب كنيم.و مسوليت پذيري و وجدان كاري او را تمرين دهيد تا بياموزد كه به عواقب كارش فكر كند.از اين كه حوصله ميكنيد و نوشته هاي من رو ميخونيد بي نهايت سپاسگذارم.در قران هم بسيار گفته شده كه " بيانديشيد ".

 

پايدار باشيد و سرفرازقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
1 آبان 92 23:59



ممنونم از گل قشنگت.برقرار باشی.
ساناز
3 آبان 92 15:04
عزيزم من لينكت كردم (فرشته زميني ما )


ممنون دوست خوبم مايه افتخارم است.
مامان یزدان
4 آبان 92 9:01
عزیزم با افتخار لینک شدی


لطف داري عزيزم
هنگامه مامان تبسم
4 آبان 92 12:24
سلام از اشنایی با شما خوشحال شدم وب خیلی خوبی دارید

ممنوم مامان خوب
مامان اشکان
20 آبان 92 12:33
سلام فهیمه جون، خیلی وبلاگ کامل و جامعی تهیه کردی، واقعاً لذت بردم...آفرین به این مامان با حوصله...چقدر جالب در مورد این مطلب شیطون گولم زد..دقیقاً من دیروز داشتم فکر می کردم این حرف درسته یا نه..که جوابشو گرفتم...مرسی عزیزم
فهیمه
پاسخ
سلام مريم عزيز.خوشحالم كه به ديدنمون اومدي.و باعث افتخارمه كه از مطالب بهره بردي.