پارسا نهال سبز كوچكمپارسا نهال سبز كوچكم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
و پرهام فرشته خوبيهاو پرهام فرشته خوبيها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های آسمانی من

ايا ميدانستيد؟

1392/7/29 9:36
نویسنده : فهیمه
825 بازدید
اشتراک گذاری

 لگو

نام لغوی "لگو" برگرفته از دو کلمه دانمارکی LEG GODT است که به معنای "خوب بازی کردن" می باشد

آيا ميدانستيد به طور میانگین برای هر فردی روی زمین ۸۶ تکه از این آجر های لگو وجود دارد

ايا ميدانستيد گروه لگو برای اولین بار در ۲۸ ژانویه ۱۹۵۸ محصولات خود را ارائه کردند که شامل قطعه هایی شبیه آجر (Bricks) بودند. 

ايا ميدانستيد گروه لگو یکی از بزرگترین سازندگان تایر و لاستیک در سطح دنیا می باشند.

 ايا ميدانستيد در سال ۲۰۱۲، ۴۷ میلیارد قطعه آجر لگو ساخته شده است که به طور میانگین ۵.۲ میلیون قطعه در ساعت می‌شود.  

-ايا ميدانستيد برای رسیدن به ماه باید چیزی حدود ۴۰ میلیارد آجر لگو (Bricks) روی هم چید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دکتر آرمان
4 آبان 92 17:27
سلام سایت جالبی دارید سرشار از اطلاعات عمومی امیدوارم وقت کنم بتونم همه ی مطالب و بخونم.


سلام عزيز.خوش اومدي.
مثل هیچکس
5 آبان 92 0:39
عزیزم ممنون راستش من درمورد لگو چیز زیادی نمیدونستم .
زینب
12 دی 92 17:53
سلام خانمی تازه امروز با سایتتون آشنا شدم میشه جلسات دو تا 6 لگو رو هم توضیح بدی چی بوده؟ آخه اطلاعات زیادی ندارم فقط شنیدم خوبه و البته گرون! میخوام باهمین لگوهای داخل خونه با دو تادخترم کار کنم
فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم.کلاسهاش گرون نیست که. من پارسا رو گذاشتم 12 جلسه 71 هزار تومان.هفته ای یک جلسه ست.با لگوهای داخل خونه نمیشه به اون خوبی کار کرد چون قطعات لگوی توی خونه هم کم هست هم محدود.چون قطعات لگوی اصل که برند دانمارکه بسیار متفاوت ست.و همه چیز داره من می تونم یک سری عکس از کارهایی که با این لگوها ساخته شده رو توی سایت بذارم اما جلسات دیگر من حضور نداشتم توی کلاس چون حضور پدر و مادر در کلاس ممنوعه.و فقط بچه ها هستند و مربی و هیچ دوربینی هم در کلاسها نیست.این برای اینه که بچه ها همون فضای مخصوص به خودشون رو داشته باشند.اگر بخوای از برند لگو تهیه کنی بسته هاش خیلی گرونه.مثلا بسته هایی که فقط 15 قطعه دارند قیمتش 80 تا 100 هزار تومنه.کلاسهای گروهی مزیت های زیادی داره برای بچه ها.من اطلاعات داخل کاتالوگ رو براتون می نویسم به مرور .امیدوارم به دردتون بخوره .اگر داستان های کلاس ها رو می خوای میتونی از توی سایت اصلی لگو پیدا کنی البته انگلیسی هست.